donderdag 7 augustus 2008

Inpakken en Wegwezen!

Morgen is het zover! Dan verdwijn ik tien dagen van de wereld samen met mijn beste vriendje! Momenteel volop bezig met inpakken, maar toch maak ik nog even tijd om hier te melden dat jullie mij tien dagen moeten missen! Ik beloof plechtig dat jullie een uitgebreid verslag krijgen.

Aiden en ik hebben vandaag al aan het speculeren geweest wat voor mensen we op vakantie gaan tegenkomen… nee hoor, we zijn niet grof geweest :p.

We zijn nog niet half ingepakt en we hebben overigens al te veel bij, die buschauffeur morgen gaat lachen.

God ik sta hyper, precies de nacht voor sinterklaas komt, zo voel ik me nu ongeveer.

Oh Aiden roept, ik moet gaan.

Tot binnen tien dagen!

Gekke Bodi Out.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Oooh 10 dagen, we zullen je missen

Unknown zei

Geniet er van!

Kirsten zei

Haai!

Ik wist niet dat jij een blogger was? Nu dus wel, duidelijk. ben benieuwd naar je volgende posts. Hoe de vakantie was dus :o).

X Kirsten